Hotels you can rely on.
Park Inn by Radisson® er et friskt og energisk hotellmerke i mellommarkedet som tilbyr varm og rimelig gjestfrihet. Vi fokuserer på det som virkelig betyr noe: komfortable senger, perfekt rene rom, service med et smil og en problemfri opplevelse. Våre mer enn 140 hoteller i USA, Canada, Europa, Afrika og Midt-Østen har all viktig komfort, fargerike interiører og innovative restauranter, slik at gjestene kan nyte den beste søvnen i byen – hver gang.

Yes I Can!SM
Opplev varmen i Park Inns unike servicefilosofi "Yes I can!" som skiller oss fra konkurrentene. Innstillingen "Yes I Can!" til service overfor gjestene finner du på alle Park Inn by Radisson-hotellene i Europa, Afrika og Midtøsten, og den er helt sentral i forholdet vårt til gjestene når vi gir dem vår fulle oppmerksomhet, og dette gjenspeiles i den positive holdningen og profesjonelle tilnærmingen våre ansatte viser hver eneste dag når de sørger for en minneverdig opplevelse for gjestene

På Park Inn er Yes I can! selskapets motto og en livsstil som veileder oss i hvordan vi takler utfordringer og identifiserer alle muligheter. Enten våre gjester befinner seg i St. Petersburg, Muscat eller Paris, er de sikret konsekvent førsteklasses service.

Park Inn by Radissons fargerike historie
  • 2000 – Carlson kjøper opp Park Inn- og Park Plaza-merkene fra Olympus
  • 2002 – Carlson inngår en hovedfranchiseavtale med Rezidor Hotel Group for å utvikle Park Inn, Country Inn og Regent-hotellene i EMEA-regionen
  • 2003 – Park Inns tilstedeværelse i Europa, Midt-Østen og Afrika (EMEA) begynner med åpningen av det første hotellet, det 1 012-roms Park Inn Berlin Alexanderplatz Rezidor utarbeider og lanserer den nye Park Inn-logoen og merkeidentiteten - Oppkjøp av 14 hoteller i Sverige fra Winn Group
    Acquisition of 14 hotels in Sweden from the Winn Group
  • 2005 – Syv hoteller kjøpes opp i Tyskland fra Event Hotels-gruppen
  • 2006 – Fra 0 til 60 hoteller på fire år – omfattende vekst skjer i Storbritannia, Irland, Tyskland og Sveriges. Det første Park Inn åpner i Russland, et hotell, bygget som et landemerke, i Ekaterinburg.
  • 2007 – Milepælen 100 hoteller nås med over 100 Park Inn-hoteller i drift og under utvikling - Park Inn blir en egen avdeling i Rezidor Group og Jacques Dubois utnevnes til Chief Operating Officer (COO) - Park Inn Airbus bringer utviklingen opp i luften – et unikt partnerskap med GermanWings gir fargene på ett av flyene deres i fargene til Park Inn-merket
  • 2008-2010 – Park Inn bygger videre på sin vellykkede vekst i EMEA og utvider sin tilstedeværelse i nøkkelland og fremvoksende markeder i Tsjekkia, Estland, Litauen, Nigeria, Oman, Polen, Saudi-Arabia, Slovakia, Tunisia og De forente arabiske emirater. Veksten av mellommarkedsmerket har startet i USA.