Park Inn by Radisson Meriton Conference & Spa Hotel Tallinn

Toompuiestee 27 / Paldiski mnt 4 10149 Tallinn Estland +372 62 88 100
Ankomstdato
Utsjekkdato
Rom
1
Voksne
Barn

Møter og arrangementer

Møterommene sørger for nok av plass for konferanser i Tallinn
Park Inn har 14 møterom for arrangementer i Tallinn. Det største av dem er utformet i teaterstil og har plass til 380 personer. Du finner i alt fem konferanserom i første etasje, syv i andre etasje og to i toppetasjene. Hvert møterom har videoprojektor, skjerm, flippover og tusjer. Gratis tilgang til raskt, trådløst internett er tilgjengelig overalt på hotellet og gjør det lett å arrangere bedriftsmøter, konferanser, banketter, brylluper, messer og andre begivenheter.

Det er mulighet for å vise frem kjøretøy i hotellobbyen og foran hotellet. Det kan være maksimalt to biler på utstilling i lobbyen, med maksimal bredde på to meter og maksimal vekt på to og et halvt tonn. Ti biler kan stilles ut ved siden av hotellinngangen og foran hotellet.

Inneholder:
  • Det finnes i alt 14 møterom (fem i første etasje, syv i andre etasje og to i toppetasjene)
  • Bistro Mary har plass til 110 personer
  • Stor parkeringsplass og garasjeparkering mot et pristillegg
  • Flippover og tusjer på hvert rom
  • Gratis tilgang til raskt, trådløst internett
  • HD-projektorer med HDMI-tilkobling og 16:10-skjermer for optimal bildekvalitet
  • Det største rommet har plass til 380 personer
  • De fleste av konferanserommene har naturlig dagslys
  • Profesjonelle ansatte for møter- og arrangementer
  • Restaurant Balalaika med plass til 70 personer
  • Restaurant Grand Tallinn (kun gruppebestillinger) med plass til 110 personer
  • Restaurant Grill 250° med plass til 96 personer
  • Spesialutformede menyer
  • Rom som kan gjøres om
Kontakt
Tlf.: (372) 66 77 165
E-post: conference.meriton.tallinn@rezidorparkinn.com

Faktaark for konferanser
Vilkår og betingelser
  • Meeting room
  • Conference room K.J.Peterson
  • Peterson hall
  • Conference center
  • Coffee break
  • Appetizers
  • Healthy food
  • Coffee and cake
  • Smart Meetings & Events - conference lunch
  • Smart food
  • Balalaika - theatre setup for 40 people
  • Balalaika - banquet for 30 persons
  • Conference room A. Jakobson I+II
  • Meeting room B.Alver
  • White Hall - coffee break
  • A.H.Tammsaare room
  • Neptun room
  • Meeting room Grand Panorama